ÇAY ŞİİRLERİ

RAMAZAN DEMİNDE ÇAY BUĞUSU

Oruç dudaktaki hasret.

Çay hasretin nemli gülü.

Mor bakışlı akşam üstü.

Yine hatıra çay düştü.



Uhreviyet, maneviyyet.

Seherde güzele niyet.

Günahı gemleyen diyet.

Çay tadında samimiyet.



Sahurdan iftara köprü.

İftardan sahura meltem.

Demlikse demine mahrem.

Yudum yudum içilen dem.



Gece rengi, gündüz dengi.

Ne çalgı ister ne çengi.

Damakta lezzet ahengi.

Buğu buğu cama sitem.



Oynaşırken suyla demlik.

Başlar mecliste yarenlik.

Bardakta gülen güzellik.

Işıl ışıl som efsanem.



Duyarım sıcaklığını.

Nuş ederim saflığını.

Huzurun düşen çığını.

Seyredince biter çilem.



İftarda ayrı haz verir.

Sahurda sofraya gelir.

Aklımı başımdan alır.

Sabır bitmeyen sermayem.



Ben çaya mest bir fakirim.

Gider gönlümdeki kirim.

Çayda şekerle eririm.

Çayla başlar her hikâyem.



Ne bu huydan vazgeçerim.

Ne başka bir naz çekerim.

Sona erer elemlerim.

Yudum yudum çay içerim.





Ankara,04.09.2008 İBRAHİM KİLİK
 

Google

elektronik posta adresimiz: caysiirleri@gmail.com

SAYFAMIZIN GÖRÜNTÜLENME SAYISI: